Is it possible to have this kind of pain

The good things in life 2009-10-18 09:38:19
Kommentera - 5 st

Har redan varit upp i en timme då jag inte kunde sova. Så jag har legat i vår soffa och läst ett antal kapitel av "Om jag kunde drömma". Jag skulle nog lugnt kunna läsa ut hela boken på en dag om jag hade tid. Den är verkligen fängslande och jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga och köpte boken till slut.
Fast mina ögon orkade inte koncenterar sig på orden längre så jag slängde upp datorn för att se vilka som blev lyckliga vinnare i Veckorevyn Bolgawards igår. Och jag kan säga att jag är väldigt glad att lilla Foki gick och vann 3 av de riktigt stora priserna. Hon har verkligen en oerhört personlig blogg och jag läser den varje dag. Bäst gillar jag såklart alla hennes inlägg om de konstiga och roliga saker hon hittar på nätet. Underhållande!

Sen kunde man nästan ana sig till att Blondinbella skulle kamma hem ett pris. Jag vet inte riktigt om hon är en blogginspiratör i mina ögon, men hon har något över sig som smitar av. Det ska jag inte sticka under stol med. Men jag tycker bestämt att det borde komma in lite fler roligare kategorier bland priserna. Jag menar, alla de som just nu finns är så uppenbara. Det skulle finnas några som är lika crazy som det som finns på tex. MTV Movie Awards. Bara en liten tanke, eller vad tycker ni?

Men nu ska jag se om jag kommer upp ur soffan alls, då jag har världens mest hemska träningsvärk i mina ben idag, för att ta mig till sovrummet och väcka min älskling så att vi kan äta lite frukost.



Kommentarer
Hannah - Now and forever

DEn boken äger verkligen man kan typ inte sluta läsa ^^

Bra idéer det där med blogawards. Skulle nog bli roligare då :)

2009-10-18 09:41:31
http://byhannahp.blogg.se/
Hannah - Now and forever

sv: haha aa :D

Har du dom andra böckerna också eller?

2009-10-18 11:05:00
http://byhannahp.blogg.se/
A.C

hej:)



jag tror på dig;)..

aww va snällt sagt..tack så mkt:D jag ler nu som fan:p hehe..^^



allt väl med dig då?:)



Hoppas du fortsätta och läsa:) kram

2009-10-18 14:02:41
http://amychen.blogg.se/
A.C

hej:)



jag tror på dig;)..

aww va snällt sagt..tack så mkt:D jag ler nu som fan:p hehe..^^



allt väl med dig då?:)



Hoppas du fortsätta och läsa:) kram

2009-10-18 14:02:41
http://amychen.blogg.se/
A.C

naww.varför har du träningsvärk=:S

men dt har jag med..fast på magen:p gjorde sit-ups igår..längesenjag gjorde dt..så dt kändes lite idag..haha..^^ men jag gillar träningsväkr:D

2009-10-18 16:22:50
http://amychen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: