I think I just nailed it

Livet 2009-10-27 17:32:42
Kommentera - 0 st

Nu är jag äntligen hemma efter en minst sagt hektiskt dag på jobbet. Känns som att jag knappt hann gå igenom alla mina ärenden jag har hand om.
Men intervjuvn blev i alla fall av och jag kände verkligen att jag gav allt jag hade att ge utav mig själv. Var glad och positiv hela intervjuvn. Och jah kände att det var en avslappnad atmosfär. Jag får svar nästa vecka om tjänsten är tillsatt eller om jag blir kallad till en vidare intervjuv. Hoppas så klart att jag får reda på om jag fått tjänsten, för att vänta är det värsta och bli kallad till ytterligare en intervjuv blir näst intill olidligt.
Vill ännu inte säga vad tjänsten gäller, då jag inte vill ge ut falska förhoppningar och hoppas allt för mycket. Vill ha ett slutgiltigt beslut innan jag avsöljar mer.

Så nu sitter jag hr i vår soffa och försöker på bästa sätt ta hand om det magont jag drog på mig när jag gick från jobbet. Har ingen aning varför jag fått ont i magen, kanske är för att jag slappnat av när jag lämnade jobbet eller nått. Kanske bara hjälper att bara koppla ifrån ett tag och slö titta på tv innan jag går iväg för att tvätta kläder.


Sovrummet tillhör inte mig utan min kära kusin, cool färg på väggen eller hur?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: