I am online again

Livet 2009-10-16 08:16:04
Kommentera - 0 st

Igår hade vaårat internet fått för sig att inte fungera, så då blev det heller inga inlägg. Helt plötsligt så hade visst telefonen lagt av och då strycker internet med också.
Men nu så har M sett till så att det funkar genom att pyssla och fixa och dona. Great!

Så äntligen har det blivit fredag igen. Helt seriöst, vart tar veckorna vägen egentligen? Känns som att helgerna byter av varandra snabbare än någonsin. Kan också vara för att jag har fått in ett bra arbetstempo på jobbet så dagarna blir inte sega utan jag har att pyssla med alla 8 timmar jag spenderar där. Sen så har jag ju som ni vet kommit igång med träningen igen, så då blir det inte detta degande i soffan, utan kvällarna spenderas med ett pass som följs av middag med M och sen är det läggdags.
Men jag klagar inte. Tycker det är väldigt skönt att jag hittat ett bra lunk i livet. Allt faller liksom på plats utav sig själv. Visst, jag har en liten planerare i mig och vill att vissa saker ska vara organiserade. Men det är också härligt när man bara låter saker ta sin gång och inte krystar fram det.

Så idag ska jag bara låta dagen softa fram på jobbet. Inte ta så hemskt mycket hänsyn till klockan och när jag minst anar det så är klockan 18:00 och jag får stänga ner allt och åka hemåt.
Ikväll är det inga storslagan planer hos oss, utan det blir en mysig middag med chill i soffan om jag tänker rätt. Har ni några spännande fredagsplaner?


Bildkälla: google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: