Home at last

Livet 2009-10-05 19:39:25
Kommentera - 2 st

Pust, vilken arbetsdags. Kan säga att jag känner att jag lever och att jag är bevågad med kordinationsförmåga vad det gäller att bolla många ärenden på en och samma gång.
Vissa måndagar är det hur lugnt som helst, medans man känner att andra kunde man gott hoppa över. Idag hopade sig alla ärenden över mig på en och samma gång. Jag visste knappt vart jag skulle börja, men när jag väl börjat läsa ett av mina miljoner mail som kommer in till mig varje dag, känner jag att jag börjar få koll på läget och kan köra på.

Har bestämt möte med min lillebror imorgon då vi äntligen ska få hämta upp våra nya idkort på skatteverket. Har varit "identitetslös" i en vecka nu. Känns helt knasigt att behöva ha med mig mitt pass överallt. Och det känns inte så bra heller då jag är så rädd för at tappa bort det hela tiden. Jag menar passet är lite mer värt än legitimationen. Detta då jag är finks medborgare och måste skaffa mitt pass genom Finlands ambassad och det tar betydligt längre tid att få än ett svenskt pass. Så ska bli skönt att ha mitt lilla kort i plånboken igen.
Sen har jag även bokat in en myskväll med min allra käraste kusin på fredag. Hon ska komma över med min födelsedagspresent och jag ska se till att bjuda på te med något sött och gott tilltugg att mumsa på. Det bra är också att hon bara bor ett stenkast från oss så hon behöver inte smita iväg i första taget, hoppas jag.
Fast innan fredagen infaller så ska det bjudas på tårta hemma hos mor och far på torsdag i min ära då jag fyller år då. Så det blir en del att stå i denna vecka, men jag ska inte klaga.

Hur ser er vecka ut? Brukat ni ha fullbokade almanackor eller tar ni dagen som den kommer?

funny pictures of cats with captions
Ni måste bara surfa in på http://icanhascheezburger.com i kolla in de här katterna


Kommentarer
FRIDA - It´s all about me

Sv; Förstår det! :)

Min dag har varit bra, hur har din varit? :D

2009-10-05 19:54:09
http://fridasjoblom.blogg.se/
C.J.

haha tar den som den kommer ibland planerad

2009-10-07 20:49:48
http://lovelylady.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: