Godmornin'

Livet 2009-10-10 08:20:32
Kommentera - 1 st

Jag har sovit så gott i natt. Känns verkligen att jag är utvilad till max. Älskar när man får vakna upp av sin egen klocka och inte alarmet på bordet. Min "innreklocka" väcker mig alltid tidigt på helger, så jag är oftast uppe vid 8 eller halv 9 redan. Även fast jag soom igår först var i säng halv 12, behöver jag bara 8 timmars sömn. Och den slutar allt som oftast innan 9 som sagt.
Men jag känner också att jag får ut mer av min dag när jag inte sover bort den och vaknar upp vid 10-11.

Idag har jag absolut inga planer. Tror det är första gången på väldigt många helger som jag inte har någon aktivitet. Känns underbart att veta att jag kan sitta i soffan hur länge jag vill, dricka mitt morgonte hur länge jag vill, titta på mina favoritserier. Bara njuta va stunden.

Tänkte att jag skulle ha min första "give-away" i bloggen min idag. Kommer lägga upp mer info lite senare, så håll utkick under dagen.


Utsikten från vårat fönster imorse. Dimmigt värre, men vackert.


Kommentarer
Cassie

väldigt fin blogg:) allt bra denna lördags morgon? :)

2009-10-10 08:33:44
http://lifeofsweetme.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: