End of business day

Livet 2009-10-06 18:21:27
Kommentera - 0 st

Bara tisdag och jag känner redan att luften har gått ur mig. Min kropp är verkligen inte van vid att göra något direkt efter jobbet. Känns som att hjärnan är helt slut och kroppen vill bara lägga sig ner och inte resa sig mer ikväll.

Igår bokade jag och min mamma flygbiljetter till Finland. Vi ska åka dit över en kort liten trip i slutet utav månaden för att fixa lite med bankärenden. Detta då vi är finska medborgare och måste sköta vissa av våra finansiära ärenden där. Blir en bra chans att hälsa på min moster och mina 2 kusiner. Och såklart hitta lite julklappar för snart är det ju inte alls så långt kvar till julen, om man tänker efter. Den brukar ju dycka upp när man är som minst förbered med klapparna. Så jag tänkte att jag skulle göra det jag sagt flera år i rad, nämligen att börja med julklappsinköpen tidigt så man slipper springa bland alla hysteriska människor några dagar innan dopparedagen. Smart va?!

Men nu jag måste ta itu med disken och sedan vispa ihop kvällens middag. Har planerat kycklingwok till ikväll vilket jag älskar. Enkel mat som går rätt snabbt att göra iordning och det är väldigt mättande. Hoppas bara jag inte somnar över skärbrädan så att fingrarna försvinner.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: