Wraping it up

Shoppingbag 2009-11-25 21:12:48
Kommentera - 0 st

Som jag sa i mitt tidigare inlägg så tänker jag detta år verkligen vara i god tid för att inhandla alla mina julklappar. Man säger alla år att man ska minsan köpa allt innan hysterin helt och totalt bryter ut och alla springer runt som skålade råttor på stan.
Jag har idag köpt en julklapp till min kära far och jag tittade på en massa klappar till resterande del av familjen samt till min älskade pojkvän. Anledningen till att jag bara fick med mig ett klapp hem var för att jag helt enkelt inte kunde bära mer då jag handlade hem mat också. Plus att jag gjorde en avstickare till Stadium för att köpa med mig ett par träningsbyxor och ett linne.
Men som sagt hann jag spana in ett par bra klappar så jag ska se till att så snart som möjligt åka in och köpa det som blev kvar på hyllan.

När jag väl gick omkring och tittade runt så tänkte jag självklart på vad jag själv skulle vilja ha under granen. Och visst finns det en massa saker som är intressanta. Men innan jag yttrar något så ska jag ta och skriva ner allt jag vill ha och sålla bort det som känns onödigt. Sen så kommer listan upp och så ska jag dela upp den mellan familjen och min pojkvän. Detta så att jag inte får dubbelt upp och slipper springa runt i affärerna och byta.
Och just idag är det exakt 30 dagar kvar till julafton så nu har min nedräkning börjat på allvar.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: