Tierd but excited

Livet 2009-11-10 06:01:25
Kommentera - 1 st

Igår blev det inte mycket till bloggning inte. Hade verkligen inte en ända gnutta tid över.
Jag jobbade fram till 18.00 och sen var det bara raka vägen hem för att snabbt byta om och springa till gymmet med min kusin. När jag väl kom hem igen var jag bara sugen på 3 saker; en dusch, mat och ligga i min älsklingsfamn. Och det var just det jag gjorde. Sedan orkade inte ögonlocken vara uppe längre så det var bara marsch i säng och light sout direkt. Kommer inte ens ihåg när man älskling kom och la sig. Brukar oftast vakna till lite av det då han alltid pussar mig gonatt, men inte igår inte.

Får hoppas att jag är pigg och glad hela dagen idag då jag ska få ett besked på jobbet som jag väntat på sedan augusti. Hopas såklart på att det är ett positivt sådan, men har inte några förhoppningar på ändast positiva svar. Då blir det så hemskt jobbigt med ett som är negativt. Jag får helt enklet gå in med min gladhet och ta det för vad det är. Vad jag pratar om får ni veta senare. Kommer säkerligen ett mobilinlägg om det senare idag.

Ha nu en underbar dag sweets!

Kommentarer
Nina

Hoppas att det gått bra idag gumman! Kram.

2009-11-10 16:47:33
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: