The writing's on the wall

Tipstajm 2009-11-01 08:50:42
Kommentera - 1 st

Har surfat runt lite på nätet och försökt hitta lite insåiration till lite möbler vi ska ha i vå nya hall. I mitt letande snubblande jag in på en sida som gör väggord. Helt enklet är det ord eller fraser som man kan "klistra" upp på vägen.
Jag vill helst inte ha något sånt i hallen, men i sovrummet och i vardagsrummet skulle det verkligen sitta fint med lite inspirerande ord.
Inne hos My first Room kan man antigen beställa hem redan färdiga ord och fraser eller så kan du själv skriva någonting som är speciellt just för dig. Sedan väljer du i vilken stil du vill ha texten i också.

Den här texten skulle jag utan tvekan kunna sätta upp i sovrummet ovanför vår säng. Starka ord med mycket mening och kärlek.

Vad skulle du vilja ha skrivet på din väg?




Kommentarer
Nina

Fin text! Boken the secret är verkligen läsvärd, har nästan läst ut den, men kommer att studera den då o då :)

Ha en toppen söndag! Själv ska jag vila, åkt på en dunderförkylning...

2009-11-01 11:20:45
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: