The second day

My love and I 2009-11-24 06:19:40
Kommentera - 0 st

Inatt hade jag inga drömmar om vatten, jag tror faktiskt att jag inte drömde alls. Eller så är det så att jag drömde en massa men jag kommer inte ihång någonting. Ibland kan det vara skönt det också. Inbillar mig att jag sover mycket djupare då, men så kanske det inte alls är.
Mattias hade i alla fall för sig en massa konstigheter i natt. När jag försökte vända mig om i sängen var det tvårstopp då han lagt sig totalt på tvären och låg nätan direkt brevid mig. Och det gick inte att få honom och flytta på sig heller. Och nu på morgonen när jag steg upp låg han på mage och kramade om sin kudde som om det var det sista som fanns på jorden. Söt var han, men jag har aldrig sett honom sova på det sättet. Ja ja, någon gång ska vara den första och jag är verkligen inte den som är klanderfri när jag sover heller.

Nepp, nu måste jag borsta tänderna och se till att göra mig redo för jobbet. Ikväll är det tvätttajm och under tiden tvätten bli fräsch oh fin ska jag ta mig till gymmet för att köra lite styrketränig hade jag tänkt.

Ha en supernice tisdag sweets!


Jag önskar att jag hade kvar min vattenkokare. I miss u!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: