The feeling is here

Shoppingbag 2009-11-26 18:59:44
Kommentera - 2 st

Dagen belv ändå lång fast jag slutade så pass tidigt idag. Hade tagit ut kompledigt från kl12.00 idag så att jag skulle kunna hjälpa min mamma med lite ärenden. Så jag möte upp henne i Nacka Forum där vi sköte våra viktiga ärenden först och sedan passade vi även på att titta runt i affärerna.
Och visst får man känslan av att julen bara är runt knuten när det är julpyntat överallt och det spelas julsånger i alla butiker. Och även idag lyckades jag köpa hem en julklapp denna gång till min kära lillebror. Min mamma och jag hann smida en massa klappar till pappa,lillebror och Mattias när vi satt och fikade på crepes. Och alla kommer bli så glada. Även vi två utbyte lite önskningar mellan varandra så nu fick jag en massa bra ideér vad mamma kommer få under granen. Men inget avslöjas här.
Jag passade även på att titta in på Gina Tricot för att köpa hem det väldigt eftertraktade "quiltade" leggingsen som är total slut överallt. Jag var verkligen superglad att jag lyckades hitta ett par i min storlek som var kvar.


Första klapparna redan klara...


När jag väl kom hem så åkte jag och Mattias iväg och handlade då det var lite väl tomt i kylskåpet. Väl inne i affären var vi bara tvunga att köpa hem julpapper, färdiga rosetter till klapparna samt en adventsljusstake med tillbehör. Så nu har jag ståt i köket och pysslat ihop den och jag belv mäkta nöjd. På söndag blir det adventsmys med pepparkakor, lussebullar och glögg. Jag är inget "fan" av rödvinsglögg så jag köper allt vit glögg. Mycket godare och slinker lätt ner.



På söndags tänds första ljuset


Kommentarer
Mikaela Urbom

SNYGGA leggings! :D längtar till jul!

2009-11-26 19:30:38
http://mikaelaurbom.blogg.se/
sannie

ha en fin dag :)

2009-11-27 01:33:04
http://sannieschutt.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: