The countdown has begun

Livet 2009-11-30 08:21:25
Kommentera - 0 st

Idag har jag varit tvungen att räkna antalet dagar tills jag får ha "jullov" och det är exakt 24 dagar kvar tills julafton. Efter det har jag sett till att jag får ha 11 dagar semster (inräknat med röda dagar) och det känns superhärligt. Så tills dess är det bara att bita i och köra så det ryker då det är en av det tyngsta månaderna på jobbet.
Men då tänker jag lite logiskt och kör den hypotesen att då kommer tiden gå mycket fortare då arbetspassen kommer "scvisha" förbi. Hoppas på det i alla fall.

Så strax ska jag iväg och påbörjat första "svish-passet", som blir ett kvällspass, och hoppas på att min teori håller.

Ha en bra start på veckan nu sweets!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: