T.G.I.F

The good things in life 2009-11-06 17:51:05
Kommentera - 2 st

Nu är den äntligen här, helgen!
Det kändes rätt skönt att gå iväg till jobbet imorse, även fast jag var där en halvtimme tidigare än vanligt. Dagen flöt på rätt snabbt och alla mail och ärenden kändes inte lika jobbiga som alla andra dagar i veckan.

För att njuta lite extra av helgen köpte jag hem en god flska mpusserande rosévin till mig och älsklingen ikväll. Och sen för att göra allt lite bättre ska vi hämta hem sushi. Jag kan verkligen aldrig bli trött på det. Min favorti är laxsushi och "avocadobuns". Rullar kan funka, men det är inget jag väljer så. Räka är också väldigt smarrigt, men om det ska med i lådan är det som en extrabit. Jag älste någonstans att en kille hade bjudit ut alla sina dejter på sushi och det hade varit jackpot varje gång. Så jag antar att vägen till en kvinnas hjärta är genom att bjuda dem på råfisk.

Men innan jag får avnjuta sushi ska jag börja titta igenom Sandybell-box. Sitter redan och njuter utav första avsnittet och jag kommer ihåg det som det var igår när jag satt i mitt flickrum hemma och tittade på filmerna. Och det är lika bra som då. 

sandybell2.jpg image by elen77


Kommentarer
FATMA | sångerska

Svar: Tack så mycket! :) Kul att folk uppskattar var man skriver om.

2009-11-06 18:54:01
http://fatmas.blogg.se/
Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en bra fredagskväll! :)

2009-11-06 20:58:18
http://popkungen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: