T.G.I.F

The good things in life 2009-11-20 06:16:27
Kommentera - 0 st

Vilken osis när man vaknar lite innan klockan för att pojkvännen smyger upp på toa och tänker att man inte behöver gå upp så här tidigt för det är ju minsan lördag. Sen när sanningen börjar krypa framför man börjar tänka till, då blir man så fruktansvärt besviken. För jag var så säker på att helgen äntligen hade kommit och sen när jag inser att det inte alls va så, ja då blir det motigt att ta sig upp.
Men nu sitter jag här och har peppat mig själv till max att köra järnet de sista 8 timmarna på jobbet innan jag på riktigt kan säga att det är helg.

Ikväll ska jag och älsklingen gå och se den andra filmen i twilihigt trilogin, "New moon". Har läst att många har blivit lite besvikna på filmen för att de genmför den så mycket med boken. Men så är det alltid, har jag kommit fram till, boken är oftast bättre än filmen. För det är omöjligt att få med alla detaljer från boken på vita duken. Då skulle filmerna vara superlånga. Så jag tar det för vad det är och hoppas på en mysig stund i biomörkret med lite popcorn och hålla handen med älsklingen.

Men nu ska jag ta mig ut i regnet och till mitt kontor. Hoppas ni får en grym starta på er fredag sweets!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: