Tävling- LBD och LGL

Tävlingstajm 2009-11-28 11:41:02
Kommentera - 7 st

Jag har nu grovstädat hela min garderob coh jag rensade verkligen ut allt jag inte haft på mig under 1 år och allt som jag absolut inte kan ha på mig längre då storlekarna är för små. Jag fick ihop till 2 stora IKEA papperspåsar och jag kan säga att det just nu känns grymt skönt att jag verkligen kan ha på mig varenda plagg som nu finns i min garderob. Inget är för litet och inget är oanvänt.

Men när jag städae ut garderoben hittade jag 2 godbitar som jag aldrig haft på mig, men som jag kände var lite för bra att slänga bort. Så nu tänkte jag lotta ut dem till någon lycklig läsare.
Det ena plagget är en axelbandslös svart fodralklänning i strl 40 från H&M och den andra ett grått linne med tryck på i strl M från MANGO. Det enda du behöver göra för att vara med att tävla är att berätta vad som varit ditt bästa klädköp någonsin och varför. Det bästa köpet vinner. Glöm inte att lämna din mailadress då vinnaren meddelas per mail. Tävla kan ni göra fram till måndag kl 21.00. Lycka till tjejer!






LDB från H&M


Linne med volanger och tryck från MANGO


Kommentarer
sara - makeupmylife

jag är sååå med! :D mitt bästa klädköp var en tröja till min pojkvän, i somras var vi på festivalen Way out west och såg vårt favorit band Rise against. Útan dom hade inte vi träffats, så det var väldigt speciellt. Vi tänkte köpa bandtröjor inne på spelningen, men såklart så hade vi 5 kronor för lite och dom tog inte kort. Jag beställde då tröjan som han hade kollat på och gav han den. Det är det bästa klädköpet jag har gjort!



Hoppas jag har tur med mig, jag vinner aldrig :(

2009-11-28 11:58:22
http://saranilsssoon.blogg.se/
Monia

Mitt bästa köp var faktiskt på tradera :) Hittade en kanonklänning för det ynka priset 99 kr. Trodde först inte det var sant att budet var så himla lågt, men jag fick den för 99 kr, och jag har då aldrig skådat en vackrare klänning :) En riktigt bal/finklänning =) Så det är absolut mitt bästa köp!



kram

aleeekz

mitt bästa klädköp var en underbar klänning, mycket blommor och passade precis till sommaren. riktig sommarklänning som man kan använda lite till vad som helst :).



hoppas jag vinner :)

ha en bra dag:).

2009-11-28 12:12:50
http://voffsen.blogg.se/
jenny

Skulle verkligen vilja ha den svarta klänningen :)



Mitt bästa klädköp är den blommiga klänningen jag har på mig nu. Den är i sådant "skjort-material" och har rosa rosor och knappar där fram. Min lillasyster säger att det ser ut som en "mormors-klänning", men jag älskar den. Kan ha den både till vardags och fest, beroende på hur jag matchar den. Lockar fram sommarkänslor i den gråaste november, som igår när jag hade den på mig tittade solen fram! :D Den är helt enkelt underbar.

2009-11-28 12:13:02
http://pussjenny.blogg.se/
Nina

åH den svarta skulle jag vilja vinna :)



Mitt bästa köp någonsin är min svarta parkas, något dyr för en studentplånbok på den tiden men köpte den för 5 år sen och den håller fortfarande. Så skönt att slippa frysa på vintern.

2009-11-28 18:25:09
http://anina.blogg.se/
vesna

Det är bra att du tävlar ut grejerna =) starkt ^^ eller sälja =)

2009-11-29 00:44:42
http://vesna.blogg.se/
Sandra

oh, min stil på kläderna där :) jag är med!



Mitt bästa klädköp någonsin är nog min skinnjacka. Alltså den kan man använda till våren, under sena sommarnätter och hösten såklart. Snygg är den också och passar till allting jag använder, kommer nog använda skinnjackan många år till :) bästa köpet någonsin alltså . .

2009-11-29 18:42:33
http://jigglyxoxo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: