Still breathing

Livet 2009-11-11 17:55:13
Kommentera - 1 st

Ännu en arbetsdag till ända. Vet inte vart jag får all min gais ifrån att orka av trycket på jobbet varje dag, men den finns där. Skönt att jobba mot helgen nu i alla fall. Allt blir så mycket lättare då.

Sprang förbi min pojkväns affär på vägen hem för att hämta ut mitt paket som jag väntar på från H&M. Men då sa han att jag behöver ha med mig en avi som jag måste signera för att få ut paketet. Så jag gick hem för att komma hem till en tom hallmatta utan någon som helst tillstymelse till någon avi. Så nu får jag vänta till imorgon innan jag får ut min väska och tröja. Alltid något att se fram emot.

Nu ska jag ta mig till affären för att handla. Börjar bli lite tomt på frukostvaror i kylskået känner jag plus att jag måste handla bacon till kvällens middag, blodpudding. Jag verkligen älskat blodpudding med bacon och lingonsylt. Mums! Inte många som håller med mig där ute kan jag tro. Jag var nog den ända i klassen när jag gick i skolan som åt upp allt på tallriken och hämtade mer när det serverades blodpudding på skollunchen. Klassades nog som en vampyr ibland..hehe. Tycker ni om någon maträtt som inte är så väldans poppis?



Kommentarer
Nina

Trist med HM-paketet! Har för mig att jag gillade blodpudding när jag var yngre, har inte ätit kött på 12 år :) så jag minns inte riktigt smaken... Ha Ha ja du kanske har lite vampyr i dig?



Ha en underbar kväll o snart är det "HELG" känns så j-kla gott.

Kram Kram

2009-11-12 17:41:46
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: