Short day

Family 2009-11-26 06:17:17
Kommentera - 1 st

Jag känner att jag har börjat vakna innan klockan varje morgon. Men jag vaknar ändå så mpass många minuter tidigare att jag hinner somna om en liten snutt innan klockan börjar larma. Och den lilla snutten gör mig lite extra trött på morgonen har jag kommit fram till. Jag vet med mig att när jag på helgerna vaknar till tidigt och sedan somnar om så är jag helt yr i bollen och superseg i starten. Men då behöver jag aldrig tänka på att jag måste fixa mig i ordning och pack amed mig matlåda och sånt, utan då får jag sega i min egan takt.
Fast jag inbillar mig att ja piggnar till på två röda när jag kommer ut och den friska luften griper tag i mig. Kanske hjälper kanske inte.

Idag har jag bara en "kortis" dag på jobbet då jag har tagit kompledigt från 12. Jag ska iväg och hjälpa min mamma med att ordna upp hennes pensionssaker då det är lite krångligt när man får pension från två olika länder. Detta eftersom min familj är helfinsk och min mamma hann jobba ett bra tag i Finland innan hon flyttade över hit. Så dår får hon pension både Finland och Sverige. Det är just detta som kan bli lite krångligt att komma underfund med sijälv så jag är en snäll dotter och ställer upp.

Hoppas ni får en grejtans torsdag!

Kommentarer
Madicken

Usch på att vara trött :(

2009-11-26 15:38:02
http://conler.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: