One and only one

Livet 2009-11-08 16:25:47
Kommentera - 1 st

Idag har jag inte haft någon lust att att blogga. Känns som att jag inte har något vettigt att skriva om. Och som jag sagt förut så vill jag inte bara skriva för utfyllnad.
Jag har verkligen velat ägan hela dagen år att bara vara med min älskling och träffa min familj. Detta eftersom det var Fars dag idag.
Nu är vi hemma igen och jag känner bara för att slöa hela kvällen och inte göra någonting, ja förutom en superdunder god middag så klart. Är mäkta sugen på langos kan jag säga.

Ni glömmer väl inte att vara med i tävlingen om MakeUp Store produkter. Ni har ända till kl 21.00 ikväll på er och lämna in erat värsta sminkminne. Vinnaren meddelas per mail så glöm inte det i eran kommentar!

Kommentarer
vesna.blogg.se

asså det f inns en massa, koftor o allt möjligt.. både för tjejer okillar, billigt, men de svårt me storlekar ibland.. killar hittar.. men "minmdre tjejstorlekar" e svårt ibland.. men dom fyller på lageer hela tiden..

2009-11-08 16:40:23
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: