Little hint of christmas

Småsaker 2009-11-22 20:35:33
Kommentera - 2 st

Jag kunde inte hålla fingrarna i styr och vänta på att pynta till nästa söndag då det är 1:a advent. Jag körde en liten smygperimär idag och tog fram en löpare till vardagsrummsbordet, byte bordstabeltterna i köket till nya med mörkröd färg och en ny handduk fick också komma fram till köket. Älsklingen satte upp vår ljusslinga på balkongen så ny ser det lite mer julaktigt ut även fast regnet vräker ner utanför fönstret.
När vi var ute i Sollentuna idag passade jag även på att köpa hem en julstjärna som nu står fint i vår bokhylla. Även de 2 små tomtarna som jag har visat upp tidigare fick komma fram och står fint i vårat sovrumsfönster. Nästa helg ska vi sätta upp våra julstjärnor i fönstrena och som pricken över i:et ska vi så småning om köpa julgardiner och en fin liten gran.

Som ni kanske märker älskar jag julen, men jag är inte en galning och överpyntar. Jag tycker det är hemskt med hem som är helt överbelarmade med massa olika krims krams grejer. A ittle goes a long way i detta läge tycker jag.


Det sötaste julpyntet jag sett på länge.


Kommentarer
vesna.blogg.se

nää va söta =)

2009-11-23 13:48:44
http://vesna.blogg.se/
Nina

åH gud vad söta dessa var!

2009-11-23 16:47:33
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: