It's all good

The good things in life 2009-11-05 18:15:34
Kommentera - 2 st

Pust, jag klarade mig hem i detta hemska väder. Trodde ibland att jag skulle förvandlas till en isbit när jag stod och väntade på tåg och bussar. Ett tag trodde jag att min hand skulle falla av då jag stod och pratade med min älskling i telefonen. Jag var tvungen att lägga på då det tom. började göra ont i handen.
Och ni som är glasögonbärare som jag vet hur jobbigt det är när det regnar. Man ser knappt en centimeter framför sig. Så jag har tagit till mig en "tantfason" och har numera alltid en bit papper i fikan när jag har glasögon på mig så jag kan torka av dem. Blir så sjukt irriterad när det immar igen totalt när man väl stiger på tåget eller bussen. Så nu kan jag alltid se åtminstonde.

Vad passar inte mer perfekt på en sådan här regning och trist kväll än att få sätta sig ner i soffan efter middagen och läsa sian två favorittidningar. Idag hade både Chic och Glamour kommit ner i brevlådan så jag var nästan som ett litet barn på julafton när jag såg posten. Men som sagt först ska det ordnas middag och ikväll ska jag ge mig på att göra hasselbackspotatis. Det ni! Hoppas verkligen att det blir bra, men det brukat oftas inte hända några missöden i köket när jag är i farten.


Kommentarer
L I S E T T E ♥

Sv; Du gör helt rätt som tar den :)

2009-11-05 18:43:19
http://lisetteridefors.blogg.se/
vesna.blogg.se

jaa, måste se den med =)

2009-11-05 19:05:10
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: