I breath out

The good things in life 2009-11-20 17:31:54
Kommentera - 1 st

Jag klarad mig igenom dagen. Fast ibland kändes det som att min hjärna skulle sprängas i bitar när alla kunder ville ha svar på en och samma gång kändes det som.
Men till slut kunde jag knäppa av datorn och bara koppla bort jobbet. Det är verkligen superskönt att komma hem en fredag och ta på sig mysbrallorna, fixa supergod middag och bara slappna av helt och totalt. Ännu mysigare blir det när man får komma iväg på en liten biokväll. Speciellt när man inte nes behöver gå mer än 10 minuter från sin dörr. Här på ön har vi nämligen vår egna lilla biograf i centrum som visst är en av Sveriges minsta enligt min pojkvän. Har aldrig varit där, men det ska bli mysigt att sitta i en mindre biograf.

Just nu sitter jag mest här och försöker komma på vad jag ska vispa ihop till middag ikväll. Vet inte alls vad jag är sugen på och pojkvännen har inte sgat vad han önskar. Ska se om jag kan få någon slags inspiration från "Hells kitchen".



Kommentarer
L I S E T T E ♥

svar:

så bra! :D



jag har säsong 1 & 2 :) jag kan också kolla det om och om igen! det är så himla bra! :) synd att det inte går på tv nå mer :(

2009-11-20 17:40:34
http://lisetteridefors.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: