I am broken, but still alive

Livet 2009-11-10 17:44:46
Kommentera - 0 st

När jag åkte iväg till jobbet idag så fick en sån hemskt smärta i min axel så jag trodde att jag skulle svimma. Jag visste knappt vad jag skulle göra av mig själv. Vilken tur att jag hade lite yoghurt och Voltaren med mig. Jag började tom. svettas för att jag hade så ont och det var inte långt till tårarna. Men som tur var släpte smärtan till att jag skulle gå av tunnelbanan. Annars hade jag nog vänt och åkt hem för jag har aldrig haft sådan smärta i mitt liv. Blev nästan lite rädd. Det är tur att jag hade Voltaren i väskan.
Pga. smärtan blev jag helt bäng i huvudet resten utav dagen. Kändes som att jag hade blivit slagen med en stekpanna i skallen. Jag kunde liksom inte få igång "motorn" riktigt och kände hur tröttheten välde över mig. Sen hjälpte det inte att jag hade en väldans massa att göra på jobbet och ett möte på min HR-avdelning om en position som jag sökt. Dessvärre fick jag inte positionen, för den skulle tillsättas extern. Men fick med mig en väldans bra komplimang som jag blev väldigt stolt över. Och det är något som kommer hjälpa mig i framtiden på mitt företag.

Kom på när jag åkte hem att jag inte ens hunnit äta lunch över huvudtaget. Så nu när jag väl landade hemma har jag absolut ingen ork att ta mig till tvättstugan då jag har fått en otrevlig huvudvärk som bara spär på min redan växande trötthet. Jag hoppas att jag kan samla ihop tilräckligt med ork att fixa fram middag. Annars får min älskade pojkvän nog dra ett strå still stacken.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: