Don't see it if you don't got the guts

The good things in life 2009-11-14 11:38:34
Kommentera - 0 st

Det var ett riktigt härligt bodypump pass. Kändes verkligen hur det brände i låren för at inte snacka om axlarna. Jo fler veckor jag går på passen desto mer vågar jag lägga på extar vikter på stången. Denna gång körde jag lite tyngre vikter när vi körde ben och det känns kan jag säga. Pust, vilket slit det är att gå nerför trappor och även uppför. Men den värsta träningsvärken har inte ens knackat på dörren. Får se hur jag mår imorgon.

Igår hade jag och älsklingen planerat både middag ute med efterföljande biobesök. Men då vi båda var så trött och slut efter en riktigt lång och hård arbetsvecka skippade vi middag ute och köpte hem thaimat hem. Den avnjöts över gårkvällens veckofinal av Idol. Och även denna vecka är Erik min självklara favorit. Otroligt frmaträdande både solo och tillsammans med Tove i duetten "Kids". en av mina absoluta favisar när det kommer till Singstar.
När middagen var uppäten får vi dock in till stan för att se den superhypade filmen "Paranormal Activity". Jag kan säga att den inte är för de som är lättskrämda. Den här filmen är riktigt jädra läskig. Det var flera sekvenser som jag inte alls pallade av att titta på den utan satt och blundade. En sekvens höll jag tom. för öronen för jag inte pallade av att höra ljuden. Så jag säger så här för att inte avslöja för mycket utav handlingen, om du redan nu är rädd för mörkret och freaker ut för minsta lilla kostiga ljus ska du aldrig se denna film. Du kommer aldrig mer kunna sova normalt. Jag hade lite svårigheter att somna igår, men vaknade helt utsövd. Trodde att mardrömmarna skulle börja ploppa upp, men slapp allt det som tur var.

I eftermiddag åker jag och M över till våra underbart härliga vänner Therese och Jens och deras två supersöta två barn. I deras sällskap trivs man som fisken i vattnet kan jag säga och deras två kids lindar en om lillfingret på 2 sekunder. Ska bli jättemysigt att åka över till dem under kvällen och äta middag och prata av sig om allt och inget.
Men innan detta händer ska jag se om jag kan framana dammsugaren ur garderoben. Annars åker den fram imorgon då vi ska ha tvätt och städdag här hemma. Annars ska jag se om jag hinner ner till sportaffären här hemma för att se om jag hittar ett till par träningsbyxor till mig sjäv.


En av det bästa vänner en tjej kan hitta


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: