Breaking the waves

Livet 2009-11-23 07:42:18
Kommentera - 3 st

Jag vaknade av en rätt knasig dröm nu på morgonen. I drömmen var jag enligt vädret på söerliggande bredgrader. Solen sken och jag och en massa människor låg vid en pool som gränsade till havet. Helt plötlsigt började vågorna bli så stora från havet att det började slå in på poolområdet. Så jag tog mitt pick och pack och började traska mot det hus jag antagligen bodde i. Och även om detta hus låg väldigt högt upp på något berg så skvalpade vattnet upp på mina fötter hela vägen upp. När jag väl var framme så såg jag, när jag vände om för att se mig över axeln, att vattnet nästan nådde upp till huset. Efter det började väckarklockan pipa.
Helt knasigt dröm. Har aldrig haft någon sådan om vatten förut. I alla fall vad jag vet och minns. Undrar vad det betyder, någon som vet kanske?

Men nu sitter jag i alla fall säkert på torra land i vårat kök och har precis ätit klart min frukost, så det känns inte som att jag ska slukas av havet just nu i alla fall. Men utav en en fullproppad buss kommer jag nog bli upplsukad och efter det tunnelbanan då jag ska åka till jobbet. Idag är det lite kvällspass så förhoppningsvis blir det lugnt och skönt inpå småtimmarna och jag slipper stressa. Sen blir det raka vägen hem för att hälsa på gymmet och ett löpband hade jag tänkt. Och Mattias följer så klart med som det ultimata träningssällskapet.


Bildkälla:google.com


Kommentarer
Therese

Den tavlan har vi på hyllan i köket, älskar den!



Vatten står för känslor i drömmar!

ღ Sabine

jag tycker den var helt ok. rätt bra.

men inte lika bra som twilight.

och ingen av filmerna är lika bra som böckerna..

2009-11-23 14:16:09
http://enibas.blogg.se/
sandra

hej , allt bra idag? :D

2009-11-23 14:48:19
http://sandrakess.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: