A great day with wonderful people

Shoppingbag 2009-11-21 19:32:47
Kommentera - 2 st

Jag har spenderat nästan helda dagen på stan och strosat runt med två av mina fvaoritpersoner i hela världen. Först möte jag upp min kära mamma och gick omkring och kollade in vad det fanns för något fint pynt att erbjudas i butikerna. Och visst fanns det massor som skulle kunnd passa hemma i vår gran som jag gärna vill ska hänga i den. Men jag köpte inte hem några då jag vill att jag och älsklingen ska bestämma tema/färg tillsammans.
Vi hamnade även på Gina Tricot där jag köpte hem ett par vanliga blåjeans och ett mysig grå tunika. Sen fastnade även ögonen på en lite "tuffare" variant av diadem. Så allt det åkte med i shoppingbagen. Sedan spatserade vi över till H&M där det ännu fanns kvar en hel del i Jimmy Choo kollektionen och till min stora glädje fanns det även kvar av det armband som jag spanar i som det enda som jag kunde tänka mig att köpa. Så det var en självklarhet att den skulle med hem. Efter all denna shopping kände mamma att hon ville fara hem och jag vinkade av henne.

Men inte ble jag ensam för det då min underbart söta vän Sandra möte upp mig. Vi gick över till Coffehouse By George och fikade i säkert 2 timmar (eller det kändes så i alla fall). Vi pratade om allt mellan himmel och jord och handgesterna sparades det inte på. Vi var säker också det mest högljudda på hela fiket, men så är det med oss två. Men vi bryr oss inte, vi kör på full volym.
Efter allt fikande som jag gjorde på pannkakor och kanellatte (julfeeling) så tog vi en liten promenad bort till Karlaplan. Kändes skönt att sträcka lite på benen efter att ha suttit ner så länge.
Tack underbara Sandra för fikastunden, det värmde gott i själen!

Så nu ska och älsklinegn sätta oss ner och äta middag och idag ska vi köra fullt ut på plockmat. Vi har varit på ICA och fyllt kassarna med massa gott. Så nu loggar jag ut för ikväll och hoppas att ni har det supermysigt vad ni än gör!







Armbandet låg i en fin liten blå påse..




Dagens skörd till en väldigt nöjd tjej


Kommentarer
Elin

åh, härligt med lite nytt! =)

2009-11-21 21:28:09
http://fluffmonster.blogg.se/
Nina

Åh vad mkt fint du har köpt! Älskar Jimmy Choo armbandet :)

2009-11-21 23:05:04
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: