The pain is killing me

Livet 2009-05-05 17:48:56
Kommentera - 0 st

Ingen uppdatering på länge. Men har verkligen inte haft någon som helst inspiration till att skriva någonting, Har hellre velat separera mig helt från bloggvärlden ett tag. Roligt och öppna upp datorn igen och läsa igenom mina favoritbloggar, se vad som hänt, vad som är nytt. Alltid är det någonting som överraskar och förvånar. Men kul är det.

Sedan i fredags förra veckan har jag haft känningar i halsen. Lite ont så, men inget att bry sig om, tills det blev måndag morgon och man ska bege sig till jobbet. Vaknar upp av att jag förmodlingen slumrat till i 5 minuter, då jag inte kunnat sova så bra under natten. Halsmandlarna är stora som hus och jag kan knappt svälja. Går ut ur sovrummet och tar tempen, tjihoo 38 grader. Var bara att återvända tillbaka till sängen med en Ipren i kroppen. Men lycka till att somna när det gär så ont i halsen som det gjorde då. Idag var det samma visa på morgonen, kände verkligen hur den ena halsmandeln tom. gjorde de lite svårt att andas normalt. Kändes som himmelriket när medicinen började verka efter dagens första dos. Sen ska vi inte ens snacka om min andra medicin, vätska,Tror nog aldrig att jag i hela mitt liv druckit så mycket vatten som jag gjort sen i söndags. Och för att inte snacka om de antalr koppar te med honung som fått lena min hals. Trot nog att jag hitintills idag har varit på toa säkert 8 gånger. Men de är bara fortsätta att klunka. Mitt mål är att få ner mina halsmandlar till normal storlek till imorgon så att jag kan gå tillbaka till jobbet på torsdag. Jag blir så rastlös av att bara ligga i antigen sägen eller soffan och bara har tv:n eller datorn som sällskap.

Men har ju den turen att min älskade M skickar världens mest underbara SMS under dagen och piggar upp mig. Jag har tom. sprata alla de mest underbara SMS han någonsin har skickat och läst igenom alla under dagen. Det gör superont i halsen att gråta när halsmandlarna är så stora som det är, men det kan inte hjälpas när man läser igenom allt de M skrivit. Love will get you through anything at anytime!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: