The happiest 6 months of my life

The good things in life 2009-05-22 08:40:47
Kommentera - 0 st

Idag firar jag och M 6 månader tillsammans. Känns helt galet att det redan har gått så lång tid. Att vi redan har hunnit med så mycket tillsammans. Känns inte som jag har varit tillsammans med M i 6 månader, känns mer som 6 minuter. Vi har aldrig tråkigt tillsammans och det känns inte som att tiden går så snabbt som det i verkligheten har gjort. Jag kan med handen på hjärtat verkligen med sanning säga att jag aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag är nu när M är i mitt liv. Jag är lika nykär nu som efter 1 månad in i vårat förhållande och det känns som att varje gång jag ser honom när jag kommer hem från jobbet att fjärilarna vaknar till liv i magen. I love love and I love M!

Dessa underbara 3 rosor kom M upp med imorse.
Han hade som vanligt skuttat iväg till jobbet vid 8. Jag röjde undan frukosten och hade precis satt mig ner för att läsa igenom mina favorit bloggar då det ringer på dörren. Tror helt klart att det är M:s pappa som vill komma och hämta kulturdelne utav DN, så jag speinger in i sovrummet och drar på mig ett par mjukisbrallor och trippar till dörren. Men där står inte M:s pappa, utan M själv. Och han drar fram 3 röda rosor som han gömt bakom ryggen. Jag kan inte annat är krama om honom och bara va så oerhört överraskad och lycklig. 3 röda rosor för Jag Älskar Dig! Ville knappt släppa iväg honom till jobbet igen...


En blomma kan säga mer än tusen ord

Vad som än händer idag kan ingeting rubba mit underbart glad humör och detta tack vare att jag vet att jag har hittat min drömprins.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: