Stuck in the middle

The good things in life 2009-05-13 17:18:14
Kommentera - 0 st

Mitten av veckan redan. Tiden går snabbt ibland. Skönt med helg snart igen.

Ikväll ska jag och min kära M iväg på tillställning hos MQ inne i stan. Får se om man hittar något att shoppa då vi får 20% på hela sortimentet under kvällens lopp. Behöver egentligen ingeting så, men om jag hittar någon godbit som är lite fin i kanten och passar så kanske den får följa med hem. Efter vår lilla shoppingkväll ska vi gå på bio och se "Änglar och demoner". Det var mest bara ett infall va min M. Detta eftersom han tycket att två flugor i en smäll principen aldrig är något man ska underskatta. Så eftersom vi båda väldigt gärna vill se filmen, den har premiär ikväll och vi befinner oss i city, varför inte? Har dock fått reda på¨att filmen är väldigt lång nämligen 2,5 timmar. Hoppas på att jag inte somnar i biosalongen. Vill ju så gärna se hela filmen. Älskade boken och tyckte att den första filmen "Da Vinci koden" var rätt bra, så hoppas på en bra biokväll.

Nepp nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite så att jag förhoppnigsvis inte sover borta halva filmen ikväll.


Bild:google.se

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: