Real world on paper

Shoppingbag 2009-05-06 16:11:07
Kommentera - 2 st

Då jag var ute på min promenad gick jag förbi Akademinbokhandeln i centrum och plockade med mig lite nytt att läsa. De 4 sista böckerna jag fick var i julklapp och all dem har jag läst ut för ett tag sedan. Så nu ville jag gärna ha något nytt att dyka ner i. Och den här gången blev det:

¤ "14 år till salu-En skakande svensk historia" av Caroline Engvall
¤ "Livet med min syster Madonna" av Christpoher Ciccione
¤ "Champangeflickan-en svensk strippa berättar" av Caroline L Jensen
¤ "En liten hattaffär på hörnet" av Marita Conlon-McKenna

Jag älskar mest att läsa verklighetsbaserade böcker, men det är också skönt att varva med lite skönlitteratur. Så nu hoppas jag att jag har köpt hem 4 superduperbra böcker som kommer underhålla mig ett tag framöver.


Kommentarer
minaya

Hej hej Heidi.. Hur mås det? Har haft en hel del att stå i sista tiden. har ej haft tid att blogga då..

Men är tillbaka nu och ska försöka uppdatera så gott det går iaf , haha.



Hows life? :D

2009-05-08 01:18:34
http://minaya.blogg.se/
Mirry

Åh boken om Madonna skulle jag också vilja läsa! Du får skriva hur du tyckte den var när du är klar :)

2009-05-08 22:27:40
http://www.arntyochmirry.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: