I'm on the road again

The good things in life 2009-05-17 18:41:47
Kommentera - 2 st

Idag har jag och M åkt kors och tvärs i hela stan och lite till. Fast innan allt bilåkande så tog vo oss en rejäl sovmorgon. Satt ju upp halva natten igår i kollade på ESC och enligt mig så vann helt klart rätt bidrag. Älskar fiolstycken i låten så grymt mycket (kanske för att när jag var mindre spelade fiol ganksa länge). Och dessutom är ju Alexander Rydback hur söt som helst  sin lilla buskiga frilla. "Fairytale" var verkligen medryckande och den spelades flitigt  bilen under dagen kan jag säga. Vi hade lite Eurovisions tema i bilen när vi cruiseade runt och det var hur nice som helst. Man var kunde inte göra annat än sjunga med och vara glad. Tyckte ni att rätt bidrag vann och om inte vilken var er favoritlåt?

 Ja, då på vår lilla roadtripp som åkte vi först till SKHLM och byte lite kläder som M hade köpt på MQ. Visa satt inte rätt medan andra var för tajta. Sen bestämde v oss även för att äta lunch där och jag som aldrig låter chansen gå förbi, åt såklart sushi. Jag bara älskar laxsushi! Yummie. Sen frå vi vidare och bara åkte runt lite på måfå och vi hamnade till slut i Södertälje. Där ville vi hitta ett ställe att äta glasspå, men tji fick vi. Inget bra glasställe fanns det där. Så det var bara att styra kosan hemmåt och börja förbereda kvällens middag som min M just nu står och lagar i köket. Så idag serveras det fetaostgratinerade räkor i tomat och vitlökssås med taglitatelle. Ska bli jättegott¨och få en lite lyxigare middag på söndagskvällen.

Hoppas ni har haft en jätteskönt dag i solen!



Kommentarer
Hanna

Har lagt till dig på bloglovin nu :)

2009-05-17 20:27:56
http://hrosengren.blogspot.com
kale

sv: jag vet faktist inte om rätt vann eftersom jag inte gillar den då mkt :(. Jag hade en underbar kväll förregår, fylld av skratt , hur var din kväll då :)?

2009-05-18 15:28:30
http://prettyshawty.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: