The world spins in my head

Shoppingbag 2009-03-29 12:37:14
Kommentera - 1 st

Igår fick jag någon typ av yrselkänsla i huvudet. Kändes precis sådär när man har varit på ett fartyg och det har gugnat en massa. Och sen när man väl kommer i land så vill det liksom inte sluta gunga i huvudet. Var rätt obehagligt och jag kunde inte sätta fingret på varför det inte slutade. Eller det kom liksom i vågor. Ibalnd var det hel lugnt, medans det nästa sekund snurrade igen. Very knas ska jag säga. 
Men idag när jag vaknade så var det som bortblåst så nu känner jag mig som en normal människa. Känner mig näst intill nästan helt frisk, förutom den lite snuviga näsan och de hostiga lungorna. Har faktiskt varit så duktigt ( eller sanningen är att jag inte kan sitta still mer och har myror i hela kroppen) att jag tvättat, diskat, dammsugit och moppat hela morgonen. Så nice när allt är rent omkring en.
Snart ska jag ta och bege mig ut till M:s butik för att få lite frisk luft. Kanske måste bli en tripp in till stan då jag måste kolla på en liten förvaringslösning för alla mina underkläder och strumpor som just nu bor i fina papperspåsar i garderoben. Plus att jag igår glömde att köpa nån duschcreme till min älskade så måste ju ta och fixa det på Apoteket också. Yes I am the nicest girlfriend!

Nepp, om man ska ta och göra sig iordning lite. Ska dra på mig mina nya stövlar som jag fynadade igår på Scorett. Var nedsatta från 1290:- till skapliga 499:-. Yes then I will buy you and tka you home. Ska nog passa fint med de jeansleggings som också fick följa med hem. En riktigt smart grej med jeansleggings. Me likes!

Hugs and kisses cupcakes!


Bild: google.se

Kommentarer
Fittanfes

Fin blogg!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!

2009-03-31 11:10:06
http://fittanfes.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: