Saturday in my eyes

Livet 2009-03-28 09:10:25
Kommentera - 2 st

Igår låg jga i en konstant dvala hela dagen. Soffan var min bästa vän tillsammans med serien "Felicity". Jag blöjde nog igenom i alla fall 8 avsnitt under dagen. Fast det var inte alltid jag hängde med då jag somnade om vartannat. Till slut pallade inte min rygg av att ligga kvar i sängen och min skalle kunde inte ta mera drama från Felcitys liv så kroppen bar mig till sängen där jag somnade som en stock. Vaknade av M kom hem från jobbet. Var lite groggy kände jag men jag drog mig upp till vardagsrummet igen. M var superhungrig så han for iväg till Thaimatstället och hämtade hem en massa god mat. Det var precis vad jag längtade efter. Så kroppen belv glad av lite påfyllning men knoppen var ännu groggy. Så jag låg åter i soffan och somnade om vartannat. Stackars M hade inte det bästa sällskapet igår. Men vad ska man göra...

Idag mår jag en massa bättre och det kan jag nog tacka all den sömn jag fick igår. Har ännu lite ont i kroppen och är lite seg, men känner att febern har packat ihop och dragit. Hostan vill ännu stanna kvar i gästrummet Lungorna, men tror nog att han åker iväg snart också. Ska se om jag orkar ta mig ut bland folk och kanske ta en sväng in till stan en stund.  Vi får se hur mycket lilla jag orkar med idag. Känner att batterierna ännu inte är fulladdade.


B ild: google.se

Kommentarer
Evelina

Hej jag undrar över en sak, hur fick du headern så stor? min är typ jätte liten :/

2009-03-28 09:15:52
http://iwilina.blogg.se/
LINDA | ddisconnected

fin blogg :)

2009-03-28 09:29:10
http://ddisconnected.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: