Om mah god it's the weekend

Livet 2009-03-21 09:30:43
Kommentera - 5 st

Så äntligen kom helgen! Mysigt att få sova ut och äte en stressfri frukost med M. Prata med varandra över frukostbordet samtidigt som man läser morgonens DN är så skönt.
Men nu har M i vanlig ordning gått iväg till jobbet sitt och jag sitter här bänkad framför datorn och plinkar ner dagens första inlägg. Har ju varit lite torftigt med inlägg på senaste tiden. Men ibland så är det så helt enklet att de inte finns inspiration och jag vill inte ha inlägg bara för att ha inlägg. Känns dumt att bara ha utfyllnad. No good.
Men nu har jag fått tillbaka lite av inspirationen så nu får vi hoppas att inläggen blir lite tätare.

Idag ska lilla jag dra iväg mig till tvättsugan för att plöja igenom 2 IKEAsäckar med tvätt. Jag hade ju glömt att jag hade bokat tvättsugan till tisdag och inte torsdag som jag brukar. Så när jag väl gick ner dit i torsdagskväll och inte hittade vårat lägenhetsnummer på nått utav låsen blev jag fundersam. Inte kan väl någon ha flyttat låset heller? Nee, då har jag trott att den 17:de var en torsdag då det på kalandern brevid bokningstavlan bara står T både för tisdag och torsdag. Knas! Aja, som tur fanns en tvättid idag. Måste ju rena kläder. Annars blir man ju illa tvungen att gå omkring i de kläderna man gillar minst. Funkar inte alls..


The big bags of laundry



Hoppas ni har en supermysig start på lördagen!

Kommentarer
Najnaah

Jättegullig blogg:) Gillar hur det står tails (svansar?) på din header:P :D

2009-03-21 10:11:10
http://najnaah.com
Najnaah

Haha, smart idé! :D

Tack så mycket hiih:D Ha en trevlig helg nu^^

2009-03-21 10:31:54
http://najnaah.com
Emelie

Har du inte? :O Gud jag fastnade för den direkt.

Men så är det med vissa filmer, vissa fastnar man för direkt, vissa får man kolla på 2 eller 3 gåner på för att fastna för den och vissa fastnar man inte alls för :) hoppas du får en underbar kväll,:) kram E

2009-03-21 15:53:07
http://emelieastemoo.blogg.se/
Anonym

tack detsamma:)

2009-03-21 17:39:05
michelle bogar

svar: ao, fast det blev ingen bowling iallafall, vi lagade mat och tittade på film istället hihihi detsamma sötis! puss vah :]

2009-03-21 18:16:51
http://kapten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: