Glas in hand with a Plan

The good things in life 2009-03-22 15:59:24
Kommentera - 1 st

Äntligen hemkommen från förrådet. Blev en del lyftande då jag inte hade en aning om i vilka lådor sakerna jag letede efter låg. Men efter ett par lyft och ett söndermosat glas senare hittade jag det jag skulle ha. Som tur var karaffen hel och de båda glaskopparna också. Trodde att jag helt hade missplacerat mitt våffeljärn, men den hittade jag också.



Titta till och med skaften är hela

Har också bestämt att jag ska bli fadder. Har fått hem alla papper från PLAN. Tycker att när man själv har tak över huvudet och mat på bordet och en massa pengar över att kunna leva bra så ska man kunna unna ett barn som inte har någonting och bor under hemska förhållanden ett bättre liv. Jag har valt att stödja en flicka, men har ännu inte fått veta vart i världen hon bor. Ska bli jättespännande när man får det första informationen vem som är ens "barn".
Är du också intresserad av att skaffa ett fadderbarn så ska du nu på direkten segla in på Plansverige och börja ge ett bidrag redan idag.



Här ska det läsas på

Kommentarer
Emelie

Jag funderar också på att bli fadder, fast till hösten! :)

2009-03-23 15:19:07
http://emelieastemoo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: