Summer closet 09

Shoppingbag 2009-06-13 11:39:56
Kommentera - 2 st

Jag har hunnit plocka ihop en massa nya plagg till min sommargarderob under de senaste månaderna. Har bara inte hunnit eller helt enklet glömt bort att uppdatera allt som flyttat in i min garberob här i bloggen. Men här kommer en kavlkad utav allt nytt och färggrant.



3 kjolar alla med undrbar färg. Från modell kortare till modell längre.




4 översta klänningarna är lite mer färglada. Passar både till vardags som
till fest. De 2 understa är mera lowkey som passar till att mixa och matcha
med andra plagg och accesoarer med mer färg.




En drös av tröjor och linnen som passar till massa olika tillfällen.



Världens mest underbara playsuite som man lätt kan klä upp med ett par
snygga klackar eller dressdown med ett par gladiotor sandaler. Vita shorts
är alltid en vinnare och passar till allt.



Den obligatoriska bikinin. Fastnade för denna pga. de
fräcka gulddetaljerna.



Sommarens bästa köp hittills. Har inte hunnit använda de så många ggr
pga. vädret men det sitter som en smäck och i de kan jag gå omkring i
e hel dag utan problem.


And that's it folks. So far anyway......

Kommentarer
MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

snyggt :D

2009-06-13 11:49:17
http://menjagvetinte.blogg.se/
Helén

Fin kläder :) Gillar sandalerna väldigt mycket :)

2009-06-13 11:49:29
http://heleenlindberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: