Sittin' down for a recap

The good things in life 2009-06-04 20:43:05
Kommentera - 2 st

Nu har jag inte skrivit några inlägg på ett tag. Känns verkligen inte nödvändigt, och det har jag sagt förut oxå, att har jag inte vettigt att skriva om är det liksom inte kul att läsa heller. För inte är det kul att höra att jag går upp, går till jobbet, är på jobbet 8 timmar, åker hem, lagar miggad, myser med M i soffan och sen lägger mig? Det är ju liksom min normala dygnsmönster.
Men tänkte vara trevlig nu och ge lite uppdatering.

Denna vecka som vilken arbetsvecka som helst har svichat förbi i racerfart. Imorgon är det fredag och då planerar jag ett besök i Kungsträdgården på "Smaka på Stockholm" där sötaste Minaya ska uppträda på. Sen ska jag hem och krypa tätt intill min kära. På lördag rör jag mig bara ute om det är sol. Annars blir det till att sitta inne tills vi åker iväg till Råsunda för att titta på landskampen mellan Sverige-Danmark. Jag har aldrig varit på landskamp så det ska bli superkul att se en riktigt folkfest live. Men det bästa på hela helgen kommer att ske på söndag. Då ska vi nämligen se Bruce Springsteen på Stadion. Har verkligen längtat som bara den sedan M köpte biljetterna för flera månader sedan. Hoppas verkligen på supernice solsken för då kan de inte bli närmare perfekt. 
Så här ser min helg ut. Slapp, men ändå med lagom att göra. 

Hoppas att ni oxå får en jättenice helg med vad ni än hittar på!


The Boss will rock it!

Kommentarer
Martina

Vilken härlig design du har :) kika gärna in hos mig och hjälp mig vad jag ska ha för klänning till avslutningen :)

2009-06-04 21:24:00
http://miniimartina.blogg.se/
floos-ung mamma

åh va roligt!

2009-06-04 21:30:29
http://floosan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: