My very own spa

The good things in life 2009-06-05 22:16:10
Kommentera - 0 st

M blev bortbjuden på killmiddag ikväll hos en kompis så jag blev ensam hemma ikväll.
Då tänkte jag ta ensamheten i akt och köra en totalt spa-kväll. Har tagit ett bad med en massa bubblor, skrubbat hela kroppen med en underbar peeling-scrub från Nivea, filat fötterna, haft hårinpackning, lagt ansiktsmask, haft specialmask för de mörka ringarna under ögonen, smörjt in mig med den underbaraste body-buttern som finns och nu ska jag se till att mina fina tånaglar blir sommarfina då jag investerat i tre olika nya nyanser av nagellack från Mavla.
Känner mig som en helt ny person när jag fixat med mig själv på det här sättet. Känns som man blir av med allt "damm" som hängt sig på en. 

Hoppas att ni har en supermysig fredagkväll i soffan eller på dansgolvet.



Bästa hemma-spa paketet

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: