Just me, my love and a pair of sneakers

The good things in life 2009-06-27 18:27:25
Kommentera - 0 st

Åh vilken härlig dag.

Efter en lång tuff vecka på jobbet med övertid intickad så det bara knakar om det, en srolig bortgång i släkten och allmän trötthet kom så äntligen helgen.
Igår satt jag och Mr M bara hemma i soffan och åt god mat och tittade på tv. Ja, bortsett ifrånven sävng dock till mina föräldrar för att fixa lite grejer på kvällen då. Somande som en stock i soffan och efter att ha förflyttat mig till sängen var det "light out" på 2 röda.
Vakande utvilad imorse utav att att Mr M håller på och pillar mig på näsan. Han har alltid en tendens att väcka mig med nått sånt knas då han alltid vaknar före mig på helgerna. Fast idag var han ledig (kors i taket) och jag fick då en lång morgon med honom i sängen. Detta efterföljdes av en lika lång härlig frukost och senbar det av till Intersports utförsäljning. Där hittade jag just de skorna jag velat ha så länge. ett par Nike sneakers för bara 500:-. Tur att de hade de kvar i min strlk också. Och för 50% billigare pris fanns det ingen tvekan om att de skulle få följa med mig hem.



Fast det fanns något annat som förgyllde min dag allra bäst vilket var beachen. Jag och Mr M åkte iväg till Flatenbadet och låg och sola i minst 3 timmar. Jag vågade mig på sommarens första dopp. Men kan säga att det var redigt kallt i vattnet. fast skönt var det att få svalka av sig i den kolosala hettan som var idag. Jag ska absolut inte klaga, men när jag bränner rumpan så är det väldigt stark sol och varmt. Men men, så kan det gå...Då vet jag att de måste inhandlas starkare SPF tills resan till Teneriffa.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: