It's like a meltin' pot

The good things in life 2009-06-28 11:32:49
Kommentera - 0 st

Shit pommes firites vad varmt det är. Får sitta här hemma med alla persienner stängda då vi har sol in i lägenheten hela dagen. Fast har lyckats fixa så det är korsdrag i alla fall då alla fönster står på vid gavel.
Eftersom jag nu har lovat mig själv att vara hurtig och komma igång med motionen så har jag börjat ta 1 timmes promenader varje dag. Och idag var inget undantag. Så efter frukosten snörde jag på mig joggingskorna och gick ut och power-walkade i 1 timme runt ön. Har hittat bästa slinga som tar exakt 1 timme att avverka så den ska jag nu gitta runt om inte varje dag så i alla fall minst 4 dagar i veckan i sommar. Känns grymt skönt att svettas som en gris och pumpa på till mina favorit låtar i iPoden. Får se om det har givit något reslutat om 1 månad. Hoppas på det i alla fall.

Idag ska jag se till att sitta hemma eller i alla fall i skuggan då jag brände mig igår på ryggen och rumpestussen. Var lite svårt att sova i natt då jag inte gillar att sova på mage alls, men jag fick mig ändå mina 9 timmars sömn. =)

Nu ska jag titta in i kylskåpet och se om det finns något att släka törsten med.


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: