Godmornin' sunshine

Livet 2009-06-06 09:56:04
Kommentera - 0 st

Oj vad jag sovit gått. Kände verkligen att jag var helt och totalt slut i kroppen igår när huvudet hamnade på kudden. Vaknade knappt när M kom hem från sin middag och han försökte väckta mig med pussar. Jag hade nog velat ligga kvar lite längre imorse och dra mig, men den lilla jag tid jag har med M på morgonen då vi kan äta frukost tillsammans är för värdefull för mig att missa.

Idag ska jag in till stan och möta upp min underbara vän Sandra över en fika/lunch. Ska bli skönt att sätta sig ner och köra ett maraton utav tjejsnack över en liten munsbit och gott kaffe eller te. Tror jag vill sätta mig på det där kaffét som finns i Gallerian (kommer just nu inte ihåg vad det hetter) om det är öppet. Är ju lite knepigt att komma ihåg att det är röd dag idag. Men en sak kommer jag ihåg och det är att jag och M ska gå på landskampen ikväll. Ska bli hur kul som helst att få sitta med på riktigt och heja på Sverige. I fotboll är verkligen den enda sporten som jag hejar på Sverige då Finland tyvärr inte har nått att komma med i den sporten. Så go Zlatan och Larsson ikväll och hoppas på att Sverige spöar upp Danmark stort och kvalar sig vidare.


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: