All I need is vacation

The good things in life 2009-07-31 18:25:20
Kommentera - 0 st

Nu börjar jag verkligen, både fysiks och psykist, känna att jag verkligen mer n något annat behöver min semester. Men ännu är det 5 arbetsagar kvar innan jag får går fri i 1 månad. Just nu känns det verkligen som de dagarna kommer att knäcka mig totalt. Jag så fruktansvärt inställd på att slappna av att det känns som att hjärnan redan har gått på semester. Jag gör bara de fysiska rörelserna som krävs för att utföra mitt arbete per automatik.
Nå väl, det är bara att bita ihop och kämpa. Nästa fredag är det lilla jag som några timmar efter mitt sista arbetspass är på väg på Arlanda för att flyga över till mina släktingar i Finland i 1 vecka. Ska bli skönt att sitta ute på landet lite och bara slappa. Men det kommer vara lite tungt, då Mr M inte följer med dit. Det är första gången sedan vi träffades för 8 månader sedan som vi är isär mer än 1 natt. Hela mitt lilla hjärta bävar för att läman honom på Arlanda, men lika mycket ser jag fram emot att krama om honom när jag väl kommer hem.

Ikväll ska det bli bio för våran del. Vi ska åka in till stan och titta på Johnny Depp och Christian Bale i den coola gangster filmen "Public enemies". Verkar i alla fall vara väldigt lovande på trailern som visas på tv. Kul med en gangsterfilm från the olden days. Och killarana är ju gtymma skådespelare, enligt mig i alla fall, så det går ju inte av för hackor.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla tv och varva ner tills M kommer hem....Längtar till min stora kärlek!


Snubben trodde han var cool för han hade en pistol....bang bang!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: