Suprise baby

The good things in life 2009-01-02 16:17:54
Kommentera - 3 st

Ikväll hade jag tänkt att överraska min M. Ska tända levande ljus i hela lägenheten, laga tacos (vilket jag vet att han suktar efter som en gnu) och sen har jag en till liten mer privat överraskning. Men ni tjejer där ute vet säkert vad jag menar om jag avslöjar ett ord: spets. Säger inte mer....

Men innan han kommer hem och allt ska fixas iordning ska jag ta och sätta mig i soffan och titta på antigen "Finding Neverland" eller "Closer". Kan inte bestämma mig och hinner inte med båda två. Om ni har sett dem, vilken tycker ni är bäst? Själv tycker jag om båda två, så det får väl bli ole dole doff eller nått....

Closer  Finding Neverland

Kommentarer
Emma

tack så jättemkt!:) det värmer!

Anonym

Läs gärna min blogg som handlar om min vardag, mode, tips och tävlingar.

Lägg gärna en röst på mig i Dianasblogg.blogg.se till "bästa modebloggen"



//selmas fashion

2009-01-02 16:32:50
http://see
josse

haft en bra jul och nyår? :)

2009-01-02 17:46:15
http://josefinelarssons.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: