Something old and something new

Småsaker 2009-01-03 09:00:50
Kommentera - 1 st

Nytt år och en hel del nya läsare ser jag. Så tänkte att jag skulle smälla upp en liten lista om mig som jag hittade på den här tjejens blogg. Ganska lättsamma grejer. Men vem orkar läsa ens tyngsta bekännelser så här tidigt på morgonen.
Förundras och njut av min djupsinnighet. hihi...

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nej.
2. Är du lycklig?: happy as I will ever be.
3. Är du uttråkad?: nej.
4. Är du ledsen?: Nej, eller bara lite eftersom M precis gick till jobbet och jag blev ensam.
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cool?: Alla dagar om året
7. Är du från irland?: Nej, men däremot helfinsk. Så mycket bättre =)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Aldrig varit gift men tillsammans trots det.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jepps
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jo, speciellt nu.
4. har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja, när jag var liten och blyg.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Jepp, M.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Inte vad jag vet.
7. Är du kär? Det är jag nog... =)
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Det vill jag gärna göra.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon?: båda
2. Katter eller hundar? Både och, men gillar missar bäst.
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få men pålitliga vapendragare
4. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca cola
5. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror på sällskapet. I'll be where M is.
6. Pengar eller lycka?: Alltid lycka
7. Dag eller natt? Helt klart en dagmänniska. Tycker om att sussa om nätterna.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nope
2. Brutit ett ben? Nej, men stuckat alla mina fingrar.
3. Gjort nåt du ångrar? Jepps.
4. Hoppat Bungee Jump? Kommer aldrig att hända eftersom jag är sjukt höjdrädd.
5. Ljugit för någon du tycker om? Nej.
6. Ätit en hel tårta? Nej aldrig.
7. Gjort bort dig offentligt? Ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Aboslut,
10. Velat försvinna? Hmm..det har jag nog aldrig velat. Roligare och synas =)

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Lillebror
2. Telefonsamtalet du fick: Lillebror
3. Personen du var med: M.
4. Roligaste grejen som hänt: Hmm..finns så många roliga händelser.
5. Personen du smsade: Frosty
7. Du skrev till på myspace: Har inte MySpace.
8. Du kommenterade: en kommentar till bloggen.
9. Du tillbringade natten med: M.
10. Du kramade: M innan han gick till jobbet idag.

Kommentarer
S A N N A

du har en snygg design!

2009-01-03 21:39:55
http://tanzanit.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: