Please leave me alone

Livet 2009-01-08 11:27:48
Kommentera - 2 st

Inte heller idag är jag frisläppt av förkylningen. Huvudet består utav bomull känns det som, näsan rinner, har ont i kroppen och febern kommer och går som den vill. Visst jag känner mig lite bättre än igår så jag hoppas att jag ska ha min första feberfria dag imorgon. Orkar verkligen inte vara sängliggande, eller soffliggande för min del, en dag till. Känns som jag får liggsår direkt. Men enligt M:s anvisningar så ska jag ligga vågrät i soffan med filt över mig hela dagen, men kan ju inte hålla mig från att blogga. Åtmistonde lite. Eftersom jag inte har min egna laptop med mig hos honom så måste jag sätta mig vid hans skrivbord för att uppdatera er om mitt läge. Men det är ju trots allt bara i små omgångar så jag tor nog inte jag får skäll för det senare..

Dagen kunde dock ha börjat lite bättre, men ett telefonsamtal från min kusin fick mig att må sämre. Hon hade lite dåliga nyheter att komma med, men jag försökte få henne på bättre humör med den bästa peptalk jag kunde förmå från min sjuksäng. Önskar verkligen att det inte hade hänt henne, men ibland så händer det elak saker för det bästa människorna i världen. Men jag vet att hon kommer att klara sig igenom det. Med massa kärlek och stöd så klarar sig vem som helst. I love u min älskade kusin och jag finns här för dig genom vått och torrt, eld och vattenRock on baby!!

Nepp, nu måste jag verkligen se till att min kropp börjar kriga bort den här förkylningen ordentligt. Jag och M ska gå på middag och bio tillsammans med en av hans vänner och hans bättre hälft imorgonkväll. Måste orka vara social och sitta rakt upp i alla fall 3 timmar. Några bra dunderkurer som någon har att ge mig?


Kommentarer
Moni

sv: ush nej vad tråkigt krya på dig sånt är aldrig skojjsigt, men det kan vara rätt skönt o bara vila ut sig.. jag äter frukost hehe och bloggar :) ska snart packa o lite så :)

2009-01-08 11:31:37
http://monkann.blogg.se/
Anna Rosendahl

grym layout på bloggen!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: