Ohh pick me pick me...

Tipstajm 2009-01-31 11:39:42
Kommentera - 1 st

Nu har jag satt in en liten kul grej här på bloggen för alla mina besökare. Om ni vill att någon mer än de läsare ni har nu ska hitta till just erat lilla krypin så kan ni skriva in en liten "teaser" i rutan lite längre ner på höger sida.

Vi småbloggare måste ju hjälpas åt för att få fler läsare och det är alltid kul om man bara får en ny läsare. Det är alltid en mer än vad man hade innan, inte sant?
Så varsågoda och gör era egna spots och få upp besökarantalet till Blondinbellassiffror..


Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

aww vad mysigt! jag insåg att jag älskade michele ganska tidigt också, och den kärleken har bara vuxit =)

2009-01-31 11:58:36
http://fashionstars.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: