Oh, if the skies were brighter

Livet 2009-01-07 08:40:50
Kommentera - 2 st

Jag brukar väldig sällan bli superdupersjuker. Men idag är jag verkligen det. Har knappt fått en blund inatt då jag vaknat varje timme av att jag knappt kan andas och drömt massa konstigheter. När jag gick upp för 15 minuter sen hade jag världens huvudvärk och det jag befarade mest, ont i örat. Det var bara fort som attan in i köket och knapra Alvedon. För om jag får en ordentlig öroninflammation kommer jag inte vara så glad. Räcker bra med täppt näsa, hosta, huvudvärk, feber och muskelvärk.
Så idag blir det till att stanna hemma eller hemma hos M eftersom jag knappt skulle orka mig ner till busstationen. Men jag befarar att jag måste ta mig ner till Apoteket någon gång idag då mina Alvedon kommer att ta slut och Echinaguarden inte har många droppar kvar i att ge mig. Får se hur det kommer gå. Får väl sätta mig på nån bänk på vägen och mina ben inte pallar. Var bara en pärs att ta sig till toan och sen till soffan när jag gick upp.

Tur att M har en stor samling filmer som kan underhålla mig under dagen då inte han själv har möjlighet till det. Han som alla andra har ju farit iväg till jobbet. Hoppas bara jag hittar filmer som är låååååååånga så jag slipper titta på så många. Men annars finns det ju alltid Oprah, Ellen och Rachel som kan hålla mig sällskap i tv-rutan. Och alla underbar bloggar så klart och era kommentarer.


Kommentarer
JOANNA

sv: åh Gud nej, men att vila och dricka te gör susen!:)

2009-01-07 09:36:37
http://byjoanna.blogg.se/
Alexandra

Krya på dig vännen <3


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: