Let me ask u something

Småsaker 2009-01-12 17:44:11
Kommentera - 2 st

Belv utmanad av denna tjej att svara på dessa 20 frågor om mig själv. So here we go everybody...

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Mitt hår. Är aldrig riktigt nöjd..
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Jag skulle nog bosätta mig någonstan där alla de 4 årstiderna fanns. Helst vid vatten där jag har en grym utsikt varje morgon. Där jag kan komma bort från all stress med samtidigt ha nära till bekvämligheter.
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Jag skulle bara ta tid för mig själv, min pojkvän, min familj och mina vänner. Det är de som betyder mest och de som alltid finns där. De förtjänar all min tid.
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Min underbara vän T's blogg Alltochlitedärtill, tjejen med den silkeslena rösten Minaya och den sista platsen är ännu tom. Någon som känner sih manad att ta den?
5. Prenumererar du på någon tidning?

Jag får hem Glamour varje månad 
6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag kände att jag ville skriva av mig om allt och ingenting. Så började skriva av mig i somras and here I am.
7. Har du några stora planer detta nya år?
Bara vara så lycklig som möjligt. Inte så svårt som det ser ut nu.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Jag svänger hellre ihop eget, men ibalnd är man inte så sugen på att börja rulla degen. Då kan de vara nice med färdigbakat.
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Jag skänker redan nu pengar till en djurrättsorganisation. Men jag vill gärna skäna pengar till Röda Korset elelr nått som hjälper utsatta barn i världen.
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Jag har haft undulater, en hamster, möss och en katt. Katten lever ännu, heter Elvis och bor med mina föräldrar.
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Oj, det var knepigt. Men jag skulle vilja se hur det var under Finska Vinterkriget.
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Hmm, finns nog ingeting jätteonödigt någonsin. Men klart det finsn väl klädesplagg som inte alltid behövt fölrja med hem.
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Helt klart matte. Var och är inte min starka sida
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Nej, inget planerat. Men skulle vara mysigt med en lite solresa.
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Jag är helfinsk och pratar därmed flytande finska.
Jag har en grym sångröst.
Jag har överflexibla leder.
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Jo, jag läser den. Tycker det är roligt att läsa om hennes lite udda liv.
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nope, det är det inte. Jag älskar H&M, Gina Tricot och Zara mer än någon annat.
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Jag har varit tillsammans med min pojkvä i 1½ månad, men kännt honom i 3 år.
19. Svär du ofta?

Har perioder när jag kan svära som bara den. Då blir det oftast på finska.
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Där min familj bor och hos min underbara pojkvän.


Kommentarer
Sofi

Roligt att du ville vara med ;D

2009-01-12 20:00:32
http://beciell.blogg.se/
Rocketqueen

Jag kan ta den sista platsen där! ;D

2009-01-13 15:23:46
http://rocketqueens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: