I am off to a little get-together

Livet 2009-01-17 09:20:41
Kommentera - 0 st

Sovit som en stock inatt. Somnade nästan direkt när huvudet landade på kudden. Men min sötaste M väkte mig lte då han ville prata innan John Blund kom och hälsade på. Men han fick sömngrus i ögonen rätt snabbt han med.
Ibland är det faktiskt jätteskönt att gå och lägga sig tidigt en fredag. Speciellt när man gått upp 06.00 varje dag i veckan. Då orkar jag inte vara vaken mer än längst till 23.00. Ögonen vill liksom inte vara öppna. Visst, jag kan känna mig gammal när jag redan ligger under täcket innan 12-slaget, men hellre det än att sitta och pina sig själv att vara uppe bara för att man har ledigt dagen efter.
Idag var jag redan upp 08.30. Kan aldrig somna om när M har gått upp utan ligger bara och vänder och vrider mig i sängen. Känns helt onödigt då jag ändå är vaken och ligga kvar när jag kan spendera lite tid med min kärlek innan han far iväg till jobbet.

Idag  har jag blivit bjuden på äkta genuint kalas hemma hos min kompis M:san. Helt ärligt vet jag inte varför det hålls kalas, men jag åker gärna över och spenderar lite tid med mina vänner som jag inte får chans att träffa så ofta. Sen ville M att jag skulle skynda mig hem då han hoppas på att få smita hem tidigare från jobbet. Så blir väl en lite snabbare visit på kalaset.
Men nu ska jag ta och dricka mitt morgonté och äta lite frukost när jag samtidigt tittar på min härliga box "Newlyweds".

Har ni några mysiga helgplaner idag?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: