Honey, U wanna play?

Livet 2009-01-22 20:15:40
Kommentera - 0 st

Oj vilken tråkig dag jag hade på jobbet idag. Hade så lite att göra så varje sekund kändes som en timme. Trodde aldrig dagen skulle ta slut. Ännu mer ville jag gå hem så snabbt som möjligt när jag gick upp i lunchrummet och märker att någon tagit min lunchlåda. Den är helt enklet putsväck-gone! Det är alltså nått mähä på jobbet som går och plockar i kylskåpen efter någon annans mat. För kan inte tänka mig att de är någonting annat som händer då jag inte hittade min matlåda i hela köket heller. Vem är så konstig att de äter någon annans mat??? Palla, jag belv så fruktnasvärt lack att jag gick omkring och svor som en bortsbindare. Jag hade bara otrolig tur att jag hade nudlar kvar på jobbet som "emergency-mat". Annars hade jag fått gå hungrig hela dagen. Och de hade inte varit så lyckat...

Och det belv inget barnvaktsjob ikväll heller. Min vän T.s son har haft lite magsjuka ocg de trodde att han var helt frisk. Men han hade visst fortfarande väldigt ont i magen och var väldigt grinig och nere, så mina tjänster avböjdes ikväll. Men jag som är så snäll sa att de är mer en välkommna att casha in dem en annan gång.
Så när de fanns tillfälle och timmar över så åkte jag och hämtade över mitt Playsatation 2 till M. När jag messade honom och frågade om det var något av intresse att ta över den kom det tillbaka "Jiipii!! Du är bäst!!!" A girl must know the way to her mans heart..
Men han får vara bered på att lilla jag kör igång en Singstar-skiva någongång också. Var därför jag köpte de till mig. Så jag kan leka Whitney i vardagsrummet och vara en superstar.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: