Give me a dress for my soar back

Livet 2009-01-28 17:55:23
Kommentera - 2 st

Vet inte riktigt vad jag har pysslat med, men jag har fått så ont i mina muskler i ryggen. Ni vet precis där mellan skulderbladen och längre ner nästan till korsryggen. Kan knappt sitta normalt på jobbet och får röra på mig konstant. Vet inte om det är att jag sover konstigt på nätterna eller om jag inte har bra hållning när jag sitter vid datorn på jobbet. Försöker varier klackarna på skorna om det skulle hjälpa. Går både med lågskor och höga pumps på jobbet. Men det verkar inte göra någon skillnad. Grymt irriterande när det ibland verkligens ticker till när man håller på med någonting. Får hoppas att min älskling kanske kan massera sin söta flickvän lite när han kommer hem från jobbet. Han fick mig att glömma bort ryggontet en stund under dagen då jag fick världens underbaraste sms. Kände bara hur det pirrade till i magen och kinderna hettade till och leendet kunde inte sluta växa på läpparna.

Min rygg kanske skulle behöva en Hervé Leger-klänning som jag har suttit och suktat efter hela dagen. Såg en hel drös med fina klänningar utav de märket i Chic när jag satt och bläddrade i den på vägen hem från jobbet. Kallas ju för en mumiedräkt så borde hålla ryggen rak om inte annat om man börjar tappa hållningen.

Hervé Léger Color block bandage dress Hervé Léger Tank bandage dress


Hervé Léger Basketweave halter dress Hervé Léger V-neck bandage dress
Bilder: net-a-porter.com

Kommentarer
Sara

Totalt übersnygga klänningar!!!

Hoppas ryggen blir bättre snart!

Kram

2009-01-28 20:11:54
http://blondinsaras.blogg.se/
kajsa

ååh, vilka fina! gillar den rosa bäst! puss

2009-02-01 10:13:24
http://braagee.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: